נתניהו לפני המראתו למוסקבה: "המטרה המרכזית – תיאום בסוריה"

איתי גדסי No Comments on נתניהו לפני המראתו למוסקבה: "המטרה המרכזית – תיאום בסוריה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לפני המראתו לרוסיה לביקור ראשון במדינה מאז הפלת המטוס הרוסי על ידי כוחות סוריה: "המטרה היא להבטיח שצבא רוסיה וצבא ההגנה לישראל מתואמים באופן כזה שנמנע חיכוך ונמנע התנגשות בינינו"

פוטין ונתניהו צילום: חיים צח, לע"מ
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר עם המראתו למוסקבה: "אנחנו יוצאים לפגישה חשובה מאוד עם הנשיא פוטין במוסקבה. זה לא נכון שזו הפגישה הראשונה שלי אתו מאז הפלת מטוס האיליושין על ידי כוחות סוריה, כי פגשתי אותו בפריז ודיברנו על כך שניפגש שוב ואכן אנחנו עושים זאת. מאז כמובן שוחחנו בטלפון כמה פעמים, לרבות לפני ימים אחדים".

נתניהו אמר: "השיחה בוודאי תעסוק בכמה נושאים, אבל מבחינתנו מוקד השיחות זה הנושא של מניעת ההתבססות של איראן בסוריה. התבססות של מדינה שאומרת במפורש שמטרתה לחסל אותנו. אתם יודעים שכשאני אומר שאנחנו פועלים נגד זה, אלה לא מילים בעלמא".

"אני גם אכנס כמובן לפרטים עם הנשיא פוטין, כפי שאנחנו נוהגים לעשות על מנת להבטיח שהצבא של רוסיה וצבא ההגנה לישראל מתואמים באופן כזה שנמנע חיכוך ונמנע התנגשות בינינו. עד היום זה הצליח וחשוב שזה יצליח גם בהמשך. זו המטרה המרכזית שלשמה אני נוסע למוסקבה, יש עוד מטרות".

במענה לשאלות הוסיף רה"מ נתניהו: "אני מתכוון לממש את כל המטרות שלשמן אני יוצא למוסקבה ואנחנו נחזור כשהן יושגו".

אל ראש הממשלה מתלווים השר זאב אלקין, ראש המל"ל מאיר בן שבת ור' אמ"ן אלוף תמיר היימן.



0 תגובות